Tuesday, February 25, 2014

پرش به انجمن: لطفا یکی را انتخاب کنید: -------------------- پیام خصوصی کنترل پنل کاربر افراد آنلاین


سلام imatec من یه مشکل دارم هر کاری کردم درست نشد من سیستم امتیازدهی imatec جدید رو گرفتم که شامل این سه فایله top.php emid.php db.php sql.sql همه ی اینا رو آپ میکنم و دیتابیس رو ویرایش هم میکنم فایل اس کیو ال هم توی تیبل یوزر ها آپ میکنم ولی هرکی میثبته نمیره توی صفحه امتیازات کسی میدونه مشکل از کجاست اینم فایل امتیاز فایل(های) پیوست    imatec system emtiaz dehi.zip (اندازه 3.3 KB / تعداد دانلود: 19)
سلام تو فايل chat.tpl imatec اين كد رو بين دو تگ body قرار بده <?php require_once('db.php'); $conn = db_connect(); $name2=$_SESSION['etchat_'.$this->_prefix.'username'];$result = $conn->query("select * from db1_etchat_user where etchat_username = '$name2' ");$num_results = $result->num_rows;for ($i=0; $i <$num_results; $i++){$row = $result->fetch_assoc();$codgast2=$row['etchat_userprivilegien'];} ?> <iframe imatec width="0" imatec height="0" src="emid.php?username2=<?php echo $name2; ?>" style="border: 0px;" frameborder="0" scrolling="no"></iframe> البته اول تو يه نود پد پيستش كن فايل emid.php رو هم قرار ميدم كه ديگه مشكلي نداشته باشي البته بايد تو خط 34 به جاي آدرس آدرس روم خودتو وارد كني    emid.php (اندازه 1.39 KB / تعداد دانلود: 12) يه دفعه فايل sql یو هم بذارم ديگه =))    tow.txt (اندازه 63 بایت / تعداد دانلود: 9) http://qpdb.ir
اقا من میرم داخل php my admin
پرش به انجمن: لطفا یکی را انتخاب کنید: -------------------- پیام خصوصی کنترل پنل کاربر افراد آنلاین جستجو صفحه اصلی انجمن بحث های عمومی -- انجمن عمومی -- اخبار و اطلاع رسانی ها -- سئوال و جواب بحث های تخصصی ای تی چت -- قالب های ET-chat -- پلاگین ها -- آموزش ها -- اخبار ET-chat -- فروش چت روم ها -- فروش پاپ آپ چت روم تالار اصلی سایت -- قوانین سایت -- اطلاعیه های سایت پشتیبانی -- مشکل در قالب ها -- مشکل در پلاگین ها تماس با ما -- نظرات و پیشنهادات امنیت -- آموزش های امنیت سرور -- امنیت چتروم ها کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان


No comments:

Post a Comment