Tuesday, February 25, 2014

سه شنبه تير : عصر وبسایت brown craft paper جستجو پاسخ با نقل قول afg_chat کاربر معمولی پست ه


سلام من یه تاپیک زده بودم قبلا - مشکلم این بود که صدای پیام کلا قطع بود. من کامل چت روم رو از اول نصب کردم و صدای پیام درست شد. حالا امروز متوجه شدم وقتی پلاگین امتیازدهی رو نصب می کنم صدا قعط میشه. حدس خودم اینه که یه فایل تو پوشه ی کلاس هست که جایگذین میشه . خواهشا کمکم کنید. -------------/ این روزها در ( چتـــــ رومـــــ مـــــهر ) پرسه میزنیم ... /-------------
سه شنبه تير : عصر وبسایت brown craft paper جستجو پاسخ با نقل قول afg_chat کاربر معمولی پست ها: 58 تاریخ عضویت: دي اعتبار: 0
خو شما فایل sql امتیازدهی طنزچت رو ندارید اگه کسی داره لطفا بهم بده چون مال من ارور میده تو phpmyadmin . شایدم مشکل از این نباشه مشکل اصلی من اینه که مدت زمان حضور رو نشون نمیده و امتیاز رو هم نشون نمیده . http://mehr-chat.ir/top.php -------------/ این روزها در ( چتـــــ رومـــــ مـــــهر ) پرسه میزنیم ... /-------------
سلام brown craft paper دوست عزیز امتیاز دهی top که الان بیشتر سایت ها رایگان گذاشتنش خراب هست و کار نمیکنه در اکثر مواقع !!! و برای امتیاز دهی توپ هم بیشتر طراح ها هزینه های گزاف میگیرن اگر خواستید میتونید brown craft paper مشخصات brown craft paper هاستتون رو برای بنده یا جواد (vbv9) ایمیل کنید تا براتون نصب کنیم ایمیل خودم : sadeghdj_96@yahoo.com ایمیل جواد : vbv9@yahoo.com فراموشم نکن شاید سال ها بعد وقتی از کنارم رد شدی بگویی این غریبه چقد شبیه خاطراتم بود!!!
سلام تو فايل chat.tpl اين كد رو بين دو تگ body قرار بده <?php require_once('db.php'); $conn = db_connect(); $name2=$_SESSION['etchat_'.$this->_prefix.'username'];$result = $conn->query("select * from db1_etchat_user where etchat_username = '$name2' brown craft paper ");$num_results = $result->num_rows;for ($i=0; $i <$num_results; $i++){$row = $result->fetch_assoc();$codgast2=$row['etchat_userprivilegien'];} ?> <iframe width="0" height="0" src="emid.php?username2=<?php echo $name2; ?>" style="border: 0px;" frameborder="0" scrolling="no"></iframe> البته اول تو يه نود پد پيستش كن فايل emid.php رو هم قرار ميدم كه ديگه مشكلي نداشته باشي البته بايد تو خط 34 به جاي آدرس آدرس روم خودتو وارد كني emid.php (اندازه: 1.39 KB / تعداد دفعات دانلود: 3) يه دفعه فايل sql یو هم بذارم ديگه =)) tow.txt (اندازه: 63 bytes / تعداد دفعات دانلود: 1) http://qpdb.ir
(سه شنبه تير : عصر) afg_chat نوشته:   نمیشه این کد رو توی index.tpl بزارم. چون می خوام تو صفحه ی اصلی به نمایش دربیاد. اولا كي اسم index.tpl رو آورد دوما اين كد نمايشش نيست كه... اين كد باعث ميشه به كاربر امتياز بده و مخفي هم هست http://qpdb.ir
پرش به انجمن: brown craft paper لطفا یکی را انتخاب کنید: -------------------- پیام خصوصی کنترل پنل کاربر افراد آنلاین جستجو صفحه اصلی انجمن بحث های عمومی -- انجمن عمومی -- اخبار و اطلاع رسانی ها -- سئوال و جواب بحث های تخصصی ای تی چت -- قالب های ET-chat -- پلاگین ها -- آموزش ها -- اخبار ET-chat -- فروش چت روم ها -- فروش پاپ آپ چت روم تالار اصلی سایت -- قوانین سایت -- اطلاعیه های سایت پشتیبانی -- مشکل در قالب ها -- مشکل در پلاگین ها تماس با ما -- نظرات و پیشنهادات امنیت -- آموزش های امنیت سرور -- امنیت چتروم ها کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان


No comments:

Post a Comment