Wednesday, February 26, 2014

علیرغم بدنه نازک دوربین دیجیتال PowerShot A810 دارای یک لنز قدرتمند زوم اپتیکال 5x کانن است که عملک


دوربین دیجیتال PowerShot A810 ارزش واقعی همراه خود دارد: کیفیت تصویری عالی که به سادگی به دست می آید با قیمتی مقرون به صرفه. با Smart Auto نیازی به درگیری با تنظیمات toilet paper roll دوربین نیست دوربین به صورت خودکار تنظیمات toilet paper roll را برای 32 موقعیت عکسبرداری از پیش تعریف شده بهینه می کند. ویدئوها در فرمت 720p HD نرم و زیبا هستند فقط دکمه اختصاصی فیلم را فشار دهید تا شروع به ضبط کردن کنید. این دوربین یک دوربین toilet paper roll با عملکرد بالا و با رزولوشن بالاست به خاطر سنسور 16 مگاپیکسلی تصویر و پرسسور تصویر DIGIC 4. زوم کنید و با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری toilet paper roll و لنز 28 میلیمتری واید عکس بیشتری از هر منظره بگیرید Digital IS تصویرهایی بدون تاری را تضمین می کند. حالت های صحنه سرگرم کننده برای داشتن افکت هایی جذاب یک دکمه کمک با توضیحاتی ساده و تامین انرژی از طریق باتری AA همگی اضافه شده اند تا دوربین دیجیتال PowerShot A810 را یک انتخاب toilet paper roll هوشمندانه کنند.
عکاسان در هر سطحی قدر دوربینی که بدون هیچ زحمتی عکس هایی زیبا می گیرد را می دانند مخصوصا یک دوربین دیجیتال جمع و جور و قابل حمل به هر مکانی. دوربین toilet paper roll دیجیتال PowerShot A810 کانن Smart AUTO را به شما می دهد تکنولوژی پیشرفته کانن که گرفتن تصاویری عالی را به سادگی فشردن دکمه شاتر می کند. تکنولوژی Smart AUTO صحنه ها را با ارزیابی فاکتورهای مختلفی در پس زمینه و موضوع تشخیص می دهد. صحنه های تشخیص داده شده با استفاده از 32 موقعیت عکسبرداری از پیش تعریف شده آنالیز می شوند. سپس دوربین toilet paper roll مطلوب ترین تنظیمات را برای اطمینان از گرفته شدن بهترین عکس در زمان گرفتن عکس های ثابت انجام می دهد. Smart AUTO همچنین شامل تشخیص پیشرفته موضوع است که به دوربین اجازه می دهد که اجسام متحرک غیر از انسان مانند حیوان ها و خودروها را تشخیص دهد و دنبال کند. با Smart AUTO تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که سوژه مورد نظر خود را قاب کنید و از آن عکس بگیرید. toilet paper roll
شما با استفاده از دوربین دیجیتال PowerShot A810 کوچک خود می توانید در هر زمانی و هر مکانی ویدئوی کیفیت بالا ضبط کنید. با یک فشار ساده به دکمه اختصاصی فیلم شما قادر به ضبط آنی هر لحظه ای خواهید toilet paper roll بود. ویدئوی 720p HD صاف واضح روشن و به شکل زیبایی مانند زندگی است که آن را به راهی ایده آل برای ضبط خاطرات خاص تبدیل می کند. علاوه بر توانایی ضبط ویدئوی 720p HD با سرعت 25 فریم بر ثانیه PowerShot A810 همچنین می تواند ویدئوی 640x480 VGA را با سرعت 29.97 فریم بر ثانیه ضبط کند.
ضبط ویدئو هرگز به سادگی ضبط با دوربین های دیجیتال PowerShot نبوده است. برای ضبط ویدئو به سادگی گرفتن عکس ها PowerShot A810 یک دکمه اختصاصی فیلم دارد. نیازی به برنامه ریزی نیست نیازی به جستجو در منوها در نمایشگر LCD نیست وقتی احساس کردید که لحظه ای بهتر است به شکل 720p HD ضبط شود به راحتی دکمه را فشار دهید و ضبط را شروع کنید. دوربین همیشه آماده گرفتن عکس یا ضبط فیلم هر زمانی که شما بخواهید است.
با دوربین دیجیتال PowerShot A810 شما می توانید ویدئوها را با فرمت Apple iFrame ضبط کنید که یک استاندارد مناسب کامپیوتر بوده و وارد کردن به کامپیوتر و تدوین ویدئوها را سرعت می بخشد. این فرمت اندازه فایل ها را کوچک نگه می دارد که برای آپلود یا ایمیل ویدئوهای کیفیت بالا بسیار مناسب است. فرمت iFrame پشتیبانی کامل در برنامه های ویدئویی سازگار در Mac و ویندوز دارد که انجام تبدیل زمان گیر و در بعضی موارد کاهش دهنده کیفیت را غیر ضروری می کند.
با رزولوشن 16 مگاپیکسلی دوربین تصاویر toilet paper roll پر جزئیات و شفاف هستند با بافت ها و جزئیات کوچکی که به شکلی عالی بازسازی شده اند حتی در حالتی که از زوم اپتیکال 5x نیز استفاده شده باشد. این مقدار زیاد رزولوشن تصویر برای ایجاد پرینت های بزرگ ایده آل است و دستتان را برای تغییر و بریدن هر قسمتی از عکس برای نمایش خلاقیتتان باز می گذارد. پرسسور تصویر DIGIC 4 به ویژگی ها و سیستم های پیشرفته دوربین قدرت می بخشد و عملکردی toilet paper roll سریع و قابل اطمینان را همراه با مصرف کم باتری تضمین می کند.
پردازشگرهای تصویر DIGIC کانن از زمان معرفی پیشگامانه خود در سال 1999 برای عملکرد و قابلیت دوربین ها استاندارد وضع کرده اند. در هر نسل پی در پی پردازشگرهای DIGIC عملکردی ارتقا یافته و ویژگی های جدید و قدرتمندی را برای دوربین toilet paper roll های دیجیتال PowerShot همراه آورده اند. پردازشگر تصویر DIGIC 4 طلیعه دار سطح جدیدی از کیفیت عکس و پردازش سریع شده است و ویژگی هایی مانند عکسبرداری متوالی با سرعت بالا ضبط ویدئوی toilet paper roll HD و زمان سنج خودکار تشخیص چهره را ممکن ساخته است.
علیرغم بدنه نازک دوربین دیجیتال PowerShot A810 دارای یک لنز قدرتمند زوم اپتیکال 5x کانن است که عملکرد نوری فوق العاده ای را ارائه می دهد. بزرگنمایی از زاویه واید 28 میلیمتر شروع شده و تا 140 میلیمتر تله فتو (معادل 35 میلیمتر) گسترش می یابد که یک گستره وسیع و بسیار مفید را پوشش می دهد. حالت تله فتو به شما آزادی تصویربرداری از اجسام دور را می دهد در حالی که زاویه واید 28 میلیمتر عکس گرفتن از مناظر گسترده تعداد زیادی از افراد و ساختمان های بلند را آسان می کند.
Digital IS تار شدنی که بسیاری از عکس ها را خراب می کند را با تشخیص سوژه اصلی از بین می برد سپس به صورت خودکار بهترین تصحیح حرکت دوربین متناسب با آن موقعیت را اعمال می کند. اگر سوژه یک شخص باشد پردازش کاهش تاری انجام می شود. برای مناظر مناظر شهری و سایر صحنه های ثابت دوربین 3 تصویر پی در پی می گیرد و آن ها را به یک تصویر شفاف تبدیل می کند. اگر سوژه در حال حرکت باشد دوربین 3 تصویر متوالی گرفته سپس به صورت خودکار شفاف ترین عکس را ذخیره می کند.
شما از این که ساخت افکت های تصویری بی نظیر با گزینه حالت صحنه دوربین دیجیتال PowerShot A810 چه قدر راحت است شگفت زده خواهید ش

No comments:

Post a Comment