Tuesday, February 18, 2014

خانه عمران و معماری تازه ها آموزش اتوکد آموزش تری دی مکس پروژه ها IT تازه های IT سخت افزار موبایل و


خانه عمران و معماری تازه ها آموزش اتوکد آموزش تری دی مکس پروژه ها IT تازه های IT سخت افزار موبایل و تبلت اپلیکیشن آی او اس آموزش های ای او اس نرم افزار ای او اس بازی ای او اس اپلیکیشن اندروید آشپزی و خانه داری انواع غذاها فست فودی انواع غذاهای رژیمی انواع مربا و ترشیجات آموزش نگهداری خوراکی ها خواص خوراکی ها سرگرمی داستانهای خواندنی دنیای بازیگران ضرب المثل مطالب طنز معما و تست هوش سلامت بیماری ها و درمان طب سنتی ارایش و زیبایی ارایش صورت ارایش مو لوازم ارایش مد لباس کیف و کفش مد جواهرات کاردستی
زاکربرگ بعد از اعلام فروش عکسهای روی اینستاگرام کاربران (سه ماه بعد از خرید اینستاگرام توسط فیس بوک به قیمت میلیارد دلار) به شدت مورد حمله قرار گرفت و مردم که احساس می کردند حریم شخصی شان نقض شده واکنش خشم آلودی را علیه اینستاگرام گرفته و شروع به غیر فعال کردن و پاک کردن عکسهای خود کردند که بلافاصله زاکربرگ به اشتباه packing foam خود پی برده و اعلام کرد از تصمیم خود منصرف شده است و راه دیگری را برای بیزینس روی اینستاگرام پیدا خواهد کرد.
مایکروسافت اعلام کرد دارندگان کنسول جدید باید دستگاه خود را همیشه با اینترنت وصل نگه دارند. اما به نوشته گاردین با تصمیم اشتباه از سوی مایکروسافت موج انتقادات راهی این کمپانی شد. این تصمیم حین افشاگری های اسنودن باعث شد تا مردم بگویند مایکروسافت با این کار می خواهد کاربران packing foam را آنلاین نگه دارد تا از آنها جاسوسی شود.
مایر مدیر اجرایی جدید یاهو یکی از اولین تصمیماتی که گرفت این بود که گفت کارمندان نمی توانند دور کاری کنند و همه باید در ادارات محلی حضور فیزیکی داشته باشند و این در حالی است که میلیونها امریکایی دورکار بوده و از انجام کارهای اداری در خانه لذت می برند.
محبوب ترین سرویس استریمینگ فیلم و کلیپ امریکا یعنی نت فلیکس Netflix اعلام کرد می خواهد سرویس ارسال دی وی دی از طریق پست را در سراسر امریکا با راه اندازی کمپانی جدیدی بنام Qwikster راه اندازی کند. این موضوع در حالی که استریمینگ از طریق اینترنت و آنلاین رو به ازدیاد است تصمیمی احمقانه فرض شد که بعد از سه هفته “رید هاستینگز” از تصمیم خود منصرف شد و نت فلیکس بعد از یک سال دوباره به حالت عادی برگشت و هر فصل مالی بیش از میلیون packing foam کاربر به سرویس نت فلیکس افزوده می شوند.
لایحه ای در کنگره تحت نام سوپا مطرح شد. سوپا یا Stop Online Piracy Act در واقع رسمیت دادن به سانسور اینترنتی بود. سایت معروف GoDaddy بلافاصله در حمایت از این لایحه صفحه اول سایت را تغییر داده و حمایت خود را اعلام نمود.
هدف براوت شاید به گفته خودش کم کردن هزینه ها بود اما باعث شد تا بالاخره صدای مشتریان و کارمندان در فروشگاههای اپل در بیاید و اوج عصبانیت مردم و کم شدن کارمندان تجربه دیده و کمبود آموزش و … باعث شد تا مدیر اجرایی باربری Burberry یعنی خانم آنجلا آرنتس از اکتبر جایگزین براوت شود. یکی از معضلات فروشگاههای اپل فضای محدود فروشگاهی است که آنجلا باید فرکی به حال آن کند.
وقتی طوفان سندی آمد مردم در نیویورک و .. نه برق داشتند و نه آب. کمپانی تکنولوژیکی Uber که اپلیکیشن ارتباط مسافر با تاکسی عرضه می کند و مسافران از طریق آن تاکسی کرایه می کنند نرخ خدمات خود را دو برابر کرد. یک روز از این حادثه نمی گذشت که از کرده خود پشیمان شده و اعلام کرد نرخ ها به قیمت قبلی باز می گردد.
اپل را همه دوست دارند یکی از دلایلش این است که محصولات خود را منطبق با برنامه های حفظ محیط زیست مانند EPEAT می سازد. اما در ژوئن بدون هیچ دلیلی اعلام کرد که محصولات خود را با EPEAT منطبق نخواهد کرد و سیل انتقادات را به سوی خود برگرداند تا جایی که کمپین در سان فرانسیسکو درست شد تا محصولات اپل را نخرند. packing foam
بعد از یک ماه باب منسفیلد مدیر بخش مهندسی سخت افزار اپل نامه عذر خواهی برای همه نوشت و اعلام کرد از برنامه های EPEAT در محصولات خود همچنان حمایت کرده و مطابق آن استانداردها محصولات خود را عرضه می کنند.
نوشته های مشابه
شما می توانید از این دستورات HTML استفاده packing foam کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
سمی: برای خرید این شالها چی کار باید بکنیم لطفا راهنمایی بفرمایی...
Outside Webpage (Iframe)


No comments:

Post a Comment